Hopeajyvä Helsingin kaupungin ikääntyneisiin kohdistuvan kotiväkivallan vastaiselle kampanjajulisteelle

Helsingin kaupungin kotiväkivalta.fi -kampanjan Hampaa-juliste sai Suomen Markkinointiliiton MARKin järjestämän Kultajyvä-ilmoituskilpailussa Hopeajyvän. Voiton veivät HelsinkiMissio, Lidl ja Valio.

”Kultajyvä-kisa on kiteyttämiskilpailu ja voiton vie se, joka osaa koskettaa ihmisen mieltä ja sydäntä. Taitavin kiteytys herättää tunteita ja saa ajattelemaan”, sanoo Kultajyvä-kilpailun 2014 tuomariston puheenjohtaja, MARKin toimitusjohtaja Lauri Sipilä. Tuomaristo jakoi neljän Kultajyvän lisäksi kolme Hopeajyvää tänä vuonna.

Hopeajyvän saanut yhteiskunnallinen mainosjulisteen mainostajana oli Helsingin kaupunki, Lähisuhdeväkivaltatyöryhmä, johon kuuluivat: Olli Salin, Kaisu Ketola, Timo Ylönen, Veli Hukkanen, Jarmo Heinonen, Jenni Lehtonen, Pekka Jolkkonen, Markus Snellman, Jaana Juutilainen-Saari, Vesa Puukka, Leena Serpola-Kaivo-oja (Suvanto ry:stä) Mainostoimisto: Folk Finland Oy Kimmo Kivilahti, Lasse Paasto, Tommy Mäkinen, Jussi Sahrman Kuva: Jarmo Katila Tuottaja: Jenni Lundström, FLC Helsinki Digi-/jälkituottaja: Kasimir Häiväoja, FLC Helsinki

Lue juttu ja katso juliste  tästä.